Klachten & complimenten

Niet tevreden? Praat erover met ons!

Wij vinden het als huisarts, maar ook als doktersassistent en praktijkmanager, belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen. Indien u niet tevreden over ons bent of als u vindt dat iets beter kan, dan horen wij dit graag. Laat ons weten waarom u niet tevreden bent, dan kunnen wij proberen uw probleem of klacht op te lossen.

Meer informatie en contactformulier

Informatie over de HKN klachtenregeling kunt u vinden op de website, daar treft u ook het contactformulier. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtenfunctionaris op telefoonnummer 0223-670461. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel.

Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar: Klachtenfunctionaris HKN Huisartsen, Grotewallerweg 1, 1741 NM Schagen.

Geschilleninstantie

Als u er ook met hulp van de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. De uitspraak van de geschilleninstantie is bindend.